Migrän

Har sån fruktansvärd migrän idag, vet inte vad jag ska ta mig till.. och så ska man snart till jobbet, får se om jag klarar av det =/ vad ska jag göra annars? Det är verkligen inte det lättaste att få in någon med så kort varsel =(

Men men.. jag får väl överleva.

Gick upp tidigt idag, vi skulle byta till vinterdäck på bilen, kan ju behövas nu när det kommit massa snö ;) Efter det så handlade vi MASSA mat, så gott att ha massa smarrigt hemma!

Och så självklart hamnade man här sedan.. håller på att fixa med lite kort som jag ska framkalla, en jädrans massa från dopet.. och så lite andra.. tar en stund att "ladda" in dom på extra film..

får gå och byta om osv. nu.. så jag hinner till jobbet..


P&K


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0