Gäsp

Jo, här var jag igen, med mitt tråkiga, händelselösa liv, jag antar att det är sånt man får leva med.
Tvättat och städat hela dagen, sånt som alltid behövs göras... jag vill bli rik och skaffa mig ett hembiträde, så slipper jag städa =P haha

snart, om en stund kommer mamma och hämtar mig, tänkte hälsa på lite hos dom, det blir så tråkigt att sitta ensam hemma varje kväll och bara uggla =P


Innan morgonen kommer vill jag blöda några droppar mot stenen
det är tid för några tårar än och göra klart för min norra stjärna att jag aldrig ska ner igen

mina ögon för blöta för att göra epilogen rättvis
 jag orkar inga flera ord
inga krafter för en vacker utgång jag lämnar inget dukat bord




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0